Mys



Vilken bra dag jag haft idag. Började med att jag kom en timme försent till skolan för jag kände mig som världens fulaste och fetaste och byta kläder tusen gånger. Till sist satte jag på mig det jag satte på mig först som alltid.

Föreläsningarna var svinintressanta men ibland kände jag att jag inte riktigt hängde med.

 



Hade ingen lust att vara social under lunchrasten (och ingen ville umgås med mig) så jag köpte skvallertidningar och gömde mig på toan som den mobbade tjejen gör i high school-filmer.



Var på väg till Systemet när jag kände att någon nöp mig i rumpan. Jag vände mig om och där stod Kärztin så jag bjöd helt ogenerat med mig hem till henne där hon hade finbesök som hade med sig en hund jag blev kär i. Har armen runt om Malte så det kändes nästan som om vi var två par som diskuterade världspolitik.



Kärztin sa att hennes syster skulle komma över på middag och innan hon knappt hann fråga tackade jag ja till att stanna och äta och umgås ännu mera. De skämde bort mig med hemmalagad pizza och kladdkaka och så kollade vi på Let's Dance och undrade vad Rabih hade på sig.

Kom hem för en kvart sedan och har haft världens bästa fredag.


Kommentarer:
Postat av: Kajsa

Tyckte att Rabih var skrämmande lik Babar i fredagens outfit!

2010-01-28 @ 19:00:01

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback