Osmaklig

Katrin Zytomeriska gästar Vakna med the Voice varje torsdag klockan 8:30 och kallas arga snackaren. Varje vecka skall hon skvallra lite om vad som händer i kändisvärlden och idag berättade hon att:

Malin Berghagen skall gifta sig.

Daniel Westling vill inreda hemmet med röd sammet och guld

och något hemskt som hon sa.

Jo en från PH:s produktion åkte ner till Mexico för att kolla läget, blev sjuk och dog. Hon nämnde inget namn men det här ansåg hon alltså vara skvaller som hon kan dela med svenska folket halv nio en torsdagsmordag. Hon är så osmaklig att jag kräks. Jag förstår inte syftet med att berätta det.








Kommentarer:
Postat av: Bergvall

Äntligen nån mer än jag som fattat att katrin har tappat nåt otroligt Bra att du framför det i skrift.

2010-01-14 @ 10:00:33
Postat av: Emil

Tappat? Hon har väl aldrig haft nått från första början..

2010-01-14 @ 10:18:55
Postat av: anna braun

det är knappast värt ett löp att hon gapar ganska duktigt. numera utan någon finess.

Postat av: Yaminna

Katrin är såhär liksom provoserande.Så skönt med nån som säger vad dom tycker asså. Liksom lite såhär tokig och crazy.



Nä, skämt åsido. Hon är obehaglig. Hennes kärleksliv gör mig illa berörd och hennes kvasi-kändisskap gör mig förbryllad.

2010-01-14 @ 15:40:31
URL: http://yaminna.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback