Payback is a bitch som kolla PH-Andreas sa

När det ringer hem på hemtelefonen brukar jag 9 av 10 gånger ignorera den. Jag låtsas som att jag inte hör den och då finns den inte. Oftast är det mammas väninnor som ringer och i med att jag hatar att kallprata så skiter jag i telefonen. Nu ringde det precis och det var en envis djävel som vägrade att ge upp så till sist svarade jag och det visade sig vara någon som ville ställa frågor om ens vanor när det kommer till byggmaterial och byggvaruhus. VA? Jag svarade att hon det får prata med mamma om men hon inte är hemma just nu. När kommer hon hem frågade hon och jag sa att ring på måndag efter sex för då är hon garanterat hemma. Glöm inte att fråga efter Brita.

Så nu får mamma se hur roligt det är att prata i telefon med människor man inte vill.


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback