Seal tight

Fick till sist komma in på sjukan och de tog bort mina stygn och gav mig nytt gips. Skönt att jag inte fick panik över eventuella ärr på grund av operationen för det var inte alls så farligt utan såg mer ut som vampyrbett som sjuksköterskan sa örutom ett på knät men men.

Mötte upp Daniel sen för att se Sherlock Holmes och det var inte direkt my cup of tea. Tycker inte om Guy Richie och fyndiga dialoger under slagsmål men fotot var underbart. Hehe. Därefter gick vi till Bliss och tog en öl och nu är jag hemma igen. Ja, det var min dag. Sjukligt intressant.

Kunde köpa den här såg jag hos sjukan. Superdupercravings. Kul att vara modell för en duschstrumpa. Dock är det inte vilken som helst utan seal tight. Fina grejer.


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback