Svarttaxi

Jag tänker på det där med svarttaxi. Om det är något som jag inte får göra för mamma förutom ta droger, tatueringer eller röka så är det att åka svarttaxi. Jag har gjort det två gånger i mitt liv och det höll på att bli en tredje på nyår men sen kom vi på att är det inte var värt det. Det är inte värt att riskera livet och chauffören verkade vara lite småskum och ville hämta upp en kompis på vägen:

Vi måste hämta upp min kompis på vägen.
Nej det skall vi verkligen inte.
Jo.
Vart bor han då?
I Danmark.
Öh. Hejdaaaa.


Kommentarer:
Postat av: Anonym

Rätt, men tyvärr verkar det även finnas chaufförer anstäldla vid de "seriösa" bolagen i Göteborg som inte drar sig för att våldta sina kvinnliga kunder.



http://www.gt.se/nyheter/1.1820299/ung-kvinna-valdtagen-i-taxi

2010-01-16 @ 19:43:29
Postat av: Janne

Aldrig åka ensam men va fan superduper farligt är det inte. Har åkt mkt mer svarttaxi i mitt liv än vanlig.

2010-01-16 @ 21:29:33
Postat av: Christina

hahahahahah trodde dom att vi skulle gå på den lätta?

2010-01-17 @ 10:32:40
Postat av: anna braun

christina: hehe. fast han vi tog sen var go han med. vägrade köra av vid någon avfart när alex sa till. hoppas han betala som den gentelman han är och inte du. hehe



2010-01-17 @ 19:37:39
URL: http://sellouts.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback