W to the hitney



Vill gå ut.

Kommentarer:
Postat av: Anonym

Det kanske finns något äldreboende i Frölunda som du kan smita in på så att du kan få lyssna på levande dragspelsmusik samtidigt som du kan sitta med benet i högläge och stampa takten med kryckan... jag menar tills att du blir kry i benet.

2010-01-05 @ 00:23:11
Postat av: Carolina

Skönt att det finns en nattbloggare att räkna med! Vad ska man annars läsa när man sitter och skriver tenta? Tack Anna!

2010-01-05 @ 01:22:59
Postat av: anna braun

dööööh. på nyår gick det alldeles galant. jag dansa, drack måttligt, upp och ner för trappor, jo jag klarar det bra nu. eller det är genomförbart så jag tror allt jag skall ut en sväng i helgen med nickie fast det vet inte hon om än. hehe



carolina: vad skriver du? skall egentligen med skriva på tenta men börjar imorgon istället. senast onsdag, möjligen torsdagmorgon

Postat av: alex

tja lobster, kunde inte ringa igår för att pengaran på telefon hade tagit slut.....ville inte tanka på det när jag skulle iväg till London....men du fan va kul det va o se dig...förstår hur mycket jag saknat dig nu....att ringa på intercom:en i lyxiga lägenheten i Flatås och höra brita säga : AAA? , fick mig nästan att fälla en lite tår av nostalgi.....saknar dig massor!!1



puss

2010-01-05 @ 12:38:38
Postat av: Carolina

Skriver en fiktiv utredning till kursen utredningsmetodik i socionomprogrammet. Men jag gick och la mig istället. Tänkte börja nu. Eller om en stund iallafall. Kikar in lite senare :)

2010-01-05 @ 19:27:27
Postat av: monica

jag trodde seriöst whitney skulle dö. its a miracle!

2010-01-06 @ 17:20:08
URL: http://ifyourlipswonttalk.blogspot.com/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback