Ghana <3

Är så ledsen för Ghanas skull så att jag inte vet vad jag skall ta till mig. Är nog en känslomässa.

Men tillbaka till det viktiga här i livet, mig, och mitt liv. Imorgon blir det sol, bad och fäzt och idag har jag frossat i räkor och för mig årets första kräftor. När man pratar om kräftor här i Göteborg syftar man inte på de där illröda småskitarna man köper på ICA för 59 kronor utan the real thing.

Hjälpte till att duka hos pappa idag och frågade om vi inte skulle ha någon duk.

Duk?
Ja.
Vi har bara linnedukar hemma.
Ja, det blir väl bra?
Mmm....men dom kan bli smutsiga.

Vi använde ingen duk till sist.


Kommentarer:
Postat av: Widerstrand

Varför just Ghana? Eller Elfenebenskusten? Du har ej förklarat denna Afrikaförälskelse? Dags säga varför du håller på dessa lag tycker jag allt.

2010-07-04 @ 00:45:11
Postat av: anna braun

elfenbenskusten för DROGBA och ghana för att de gränsar till elfbenskusten. nej, skämt åsido.


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback