Kan hon, kan jag

3,5 timme tog handledarkursen och jag avled inte av tristess. Några andra pappor underhöll mig med deras dummar svar.

En pappa berätta om vad han brukade göra för att inte bli sömnig bakom ratten. Dricka mycket vätska så jag blir kissenödig var hans svar. Samma pappa berättade även att han inte hade somnat bakom ratten men när han åkte motorcykel. Det är duktigt jobbat.

Under pausen så satte jag mig på Beckas plats bredvid Ellen och när hon kom tillbaka ville hon ha tillbaka den. Nej, jag sitter här svarade jag och då tar hon tag i stolen och drar bort mig och stolen jag sitter på och ställer dit en ny. Normal tjej.

Men nu skall jag fan ta körkort. Kan Anna Johansson (<3), kan jag.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback