Quiz

Sitter och väntar på bättre tider, eller nej, jag skall snart iväg och möta upp Lizzie och Karin för att gå på smygpremiären av Lizzies pojkvän Victors klubb. Bad mamma köpa någon blomma som jag kunde ge och hon kom hem med en maskros. Typ.

Som när jag hade glömt av att köpa inflyttningspresent en gång och mamma var på Torget och jag bad henne köpa något. Vad som helst, köp en vasdjävel eller något. Vill bara inte komma tomhänt. Mamma kom hem med en Merci-chokladask. Tror han dog av lycka.

Igår var jag på Kajskul8 för Lizzies pojkvän (samma, hon har bara en) hade musikquiz så vi var där. Måste poängtera att musikquizet egentligen inte handla om musik men vårt resultlat, 24 av 60, är inte okej. Dog lite av skam när min gamla klasskamrat rättade det.

Vad hette Chiles f.d diktator?
Pinocchio.


Kommentarer:
Postat av: hd

Pinocchio he he

2010-07-01 @ 20:52:40
Postat av: Anonym

Pinochet

2010-07-01 @ 20:53:33

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback