Tisdag

Stod utanför Daniels port klockan sex i stan då han ringer och frågar om jag är klar. Klar? Ja, jag är där om en minut är utanför din port snart. Aha. Men jag väntar utanför dig med bilen.

Jag missade alltså att han skulle skjutsa dit mig och fick helt i onödan trängas bland Partille Cup-barn och ett plåster jag fick på min skosula. Någon annans använda plåster på min sko. Kan skor få AIDS? Ringde mamma i panik i alla fall.



Sedan kom Daniel och jag kollade vad det är för böcker han läser för tillfället och så tog vi en drink. En aperitif som Daniel så fint kallar det.

Ah, Tore Sventon. En klassisker!

Jag och Daniel kom självklart försent, Lizzie lite senare vilket är ännu mer självklart och sen åt vi, drack och kollade på fotboll. ÖIS - Hammarby självklart.

Därefter drog några till Locan och några hem och jag valde hemgång före utgång. Sån är jag.


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback