My lips are sealed



Jag kommer ihåg första gången jag såg Lisa Rinna. Hon spelade Billie i Våra bästa år någongång på 90-talet och
jag satte min oboy och mackor i halsen. Vem var människan och vad har hon gjort med läpparna?



chic1

Nu 15 år senare så är det inte längre konstigt.Gyninnig är ett tiotal gånger snyggare milt sagt men dom där läpparna är inte äkta.

Jag tycker åt ena sidan att människor får göra  vad fan de vill med sitt utseende. Det är deras liv och om dom vill färga sitt hår varannan månad i någon ny färg, operera in sillisar eller förminska, manikyr, pedikyr, läppar, fettsugning, botox, så är det inte min sak. Däremot så finns det en annan sida av mig som tycker det är hemskt när dessa tjejer får en skev syn på inte bara hur man skall se ut, utan LIVETS PRIOTERINGAR.



Kommentarer:
Postat av: Anonym

Anna, vad prioriterar du?

2010-07-03 @ 00:55:06
Postat av: anna braun

mig själv. och bara mig själv. hehe. vad jag har för prioteringar och vad jag gör är egentligen två helt seperade saker. jag är en manana manana-människa av mig och får inte saker gjort så lätt men det viktiga i livet är kärlek, frihet och min pojkvän daniel chippenesen.



Postat av: Anonym

Gott så!

2010-07-06 @ 00:27:48

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback