Grattis

Var ute och sola en timme igår och ser en kille på gräsmattan som närmare sig tio meter var femte minut. Nej, nej, nej tänkte jag och mina farhågor blev besannades och till sist satt han bredvid mig och började prata.

Namn har jag glömt av men han var 27 tror jag, truckförare, bodde i Flatås i en tvåa som han med lån betalar 7000 för i månaden (Herregud, vilken slipad affärsman), tycker om hård musik, är en aspirerande dj och tycker om att dansa. Han gick i en buggkurs för två år sedan och till en början var det ganska många där.

"En islänning som jag kolla in, en tjej alltså, men hon försvann efter en gång. Sen var det bara några gamlingar men dom slutade komma dom med och till sist var det bara jag och dansläraren. Hon hade brutit benet så det var inte så jättekul." Såg honom attackera en annan tjej idag. Grattis.

Älskar även hans svar på vad jag gjorde.
Jag pluggar, han läst lite olika men mest religion.
Vad blir man då? Präst, lärare, ett fåtal forskar.
Forskar. Det är
Astra bra på. Det kan dom göra där.

Kommentarer:
Postat av: Mattias Grannen

hahahahaha ja tror ja dör så roligt :D ja du får se upp för Flatås orginal dom är inte riktigt som alla andra...

Postat av: tovan

HAHAHAHA! Amazing Anna :D

2010-06-27 @ 21:11:27
URL: http://fatgirlslim.blogg.se/
Postat av: Anonym

En Soulmate helt enkelt.

2010-06-28 @ 00:48:29

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback