Nakengrannen

Det som gjorde störst intryck på mig under resan var våra grannar, närmare sagt de som gick under namnet nakengrannen.

Första dagen såg jag vår granne 25 meter mittemot gå upp på balkongen och hänga ut sin handduk och han var naken. Jag tänkte, hoppas han inte såg mig för det hade varit pinsamt för honom, men grejen var den att han var inte naken för han hade duschat och skulle hänga ut handduken på tork utan han och hans fru, både 60+ och med några kilon för mycket, var nakna jämt.

Nakenhet är det mest naturliga i hela världen....bla bla bla...men man födds fan inte naken med en kamera i handen. De tog kort på varandra och filma och jag halvdog på balkongen de närmaste dagarna. Att gå ut och få det sista av kvällssolen utan att få se snopp fanns inte på kartan.

Sista natten ställde han sig och pissade från balkongen ner till någon annans terass. Fräsch gubbe.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback