Tisdag

Var på bibblan idag och lånade lite böcker. Om man har en förkärlek för att läsa skräpbiografier som jag är det bra att bibblan finns. Mindre kul att lägga ut tvåhundralappen för att läsa ut Gynnings Ego Woman på 90 minuter. Under matchen Portugal-Spanien läste jag Ego Woman som mest kan liknas med ett försvarstal. Hon bryr sig inte om Kjell Bergqvists uttalande, Björn af Kleen, Tony Irving, Patrick Ekwall men hela tiden tar hon upp vad folk har sagt om henne och hur de har fel.

Aja.

Imorgon ut med båten om det är fint väder.

Kommentarer:
Postat av: T

Anna Braun.

Jag har läst din blogg lite från och till ett litet tag nu, men jag fattar inte en sak, vad har du för musiksmak egentligen? Jag vet, jag veeeeeet, svårt, men liksom, jag får inte grepp på det bara.

2010-06-30 @ 10:52:14
Postat av: anna braun

nej men en fråga till lilla mig. allt från motowns gamla klassisker till tori amos, ani difranco, under byen, lykke li, kate bush, robyn, lykke li.



lite blandat



http://www.youtube.com/watch?v=3w7Odo9X3uU

2010-07-04 @ 21:32:58
URL: http://sellouts.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback