AD/HD

Jag älskar mina Sisjö-grannar.

W är precis som jag. Lite impulsiv. Han kom precis hem från Australien och fick för sig att flytta till Norge där några av hans kompisar är. Han sa det tills hans mamma som frågade vad han skulle göra där och hur han hade tänkt få jobb där och det gjorde honom jätteupprörd. Du är så negativ hela tiden.

Dagen efter när hon ringde W och frågade vad han ville ha till kvällsmat sa han att han inte skulle ha något mat.
Okej. Varför inte det då?
Jag är i Norge nu.

Älska ADHD-barn som jag. Vi är så fina.

Kommentarer:
Postat av: Johnny Drama

haha skön

2010-03-23 @ 23:59:40
Postat av: Helena

Jag fastnade direkt för din blogg när jag upptäckte den via 1000apor och tyckte du var hilarious och hade något bekant över dig(att du till sättet påminde om mig alltså,hehe). Några månader senare inser jag att vi har samma diagnos,hur jäkla fint tror du inte jag tyckte att det var!

2010-03-24 @ 11:18:53
Postat av: Magier

Annars??

2010-03-24 @ 13:47:57
Postat av: anna braun

magier: hej älskling. hur går det med hustlerlivet i polen? när kommer du hem igen? puzz



helena: soul sister. hehe.

Postat av: Magier

Hej



HAHA joo det går strålande, skall dock flytta tillbaka i April!! DÅ skall vi ses..



Peace



Lunarkramizar

2010-03-26 @ 09:20:11
Postat av: Magier

HAHA ja det går strålande, Flyttar tillbaka till GÖteborg i April och då skall vi ses...



Jag vet att du gillar ekwall lite sådär, berätta lite om detta...



http://ekwall.fotbollskanalen.se/2010/03/25/dagens-bild-fran-ett-okant-utlandsproffs/

2010-03-26 @ 09:44:10
Postat av: anna braun

åhhh. vill gärna bli fotbollsgroupie åt någon i ditt lag. är det inte fler spelare än fans?

2010-03-27 @ 00:37:38
URL: http://sellouts.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback