Bästa bortförklaringen ever

Varit hemma ikväll med mamsen och sett film. Jag grät lite och mamma grät så mycket att jag ville stänga av filmen för jag klara inte av att se henne att gråta mer. Eller typ, jag ville se slutet och vad som hände men jag tänkte tanken. Eller inte.

Bästa bortförklaringen ever. Sandra Bullocks man Jesse James älskarinna förklarar vad hennes WP-tatuering står för.

Nej, nej. Tror ni min WP-tatuering står för white power. Hur kan ni tro det? Är det för att ni sett den här bilden kanske?



Hehe. Så konstigt det kan bli. WP står för....öhhh....ja.....
wet pussy.

Öh. Okej.

Kommentarer:
Postat av: Matthew

vilken film? The blind side? riktigt bra film iaf!

2010-03-22 @ 12:14:09
Postat av: anna braun

vill inte säga. hehe. småskäms lite. my sisters keeper med cameron diaz. plese, dont hold it against me


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback