Eller hur

Såg den snyggaste killen jag sett på länge (okej, sen Lesli Myrthil i fredags) och satte mig framför honom på vagnen för jag var nyfiken på vad han och hans kompis hade för intressant att prata om. Det visa sig att dom inte hade något intressant att prata om alls och han gick från snygg kille till ointressant kille. Utseende är alltså inte allt om man inte är tjej. Tjejer måste vara snygga och inte intressanta. Kanske helst en kombination av båda två men helst snygg, eller hur killar?

Nu skall jag äta lax. Har lax-cravings av någon konstig anledning.

PS. Är inte gravid.

Kommentarer:
Postat av: Denna

http://lailaaziz.blogg.se/images/2010/bild-2437_77578780.jpg



Lite lika är ni?

2010-03-09 @ 02:43:55
Postat av: Janne

Jag har alltid hävdat att jag vill ha en snygg och intelligent tjej för vem orkar en tjej som släpper ifrån sig massa dumma kommentarer? Men har nu gjort en 180 och ändrat mig helt. Eller inte ändrat mig helt men skiter totalt om de är smarta eller inte. Intressanta diskussioner kan jag ha med mina vänner. Tror dock att jag kommer ha svårt att följa detta i praktiken då jag kan vara rätt allergiskt mot brända brudar. Men så min tanken nu. Snygg fru, smarta vänner! Så Anna nu passar du in i ekvationen med. ;)

2010-03-09 @ 09:55:04
Postat av: anna braun

nej, vem fan har sagt det var min systers svar.

2010-03-09 @ 15:36:58
URL: http://sellouts.blogg.se/
Postat av: krösus

hur många läsare har du nuförtiden på bloggen egentligen?

2010-03-09 @ 18:33:52
Postat av: anna braun

inte en endaste läsare utan tycker bättre om att kalla dom som tittar in här kompisar. runt tusenlappen unika om dagen

2010-03-09 @ 19:17:43
URL: http://sellouts.blogg.se/
Postat av: Anonym

Okej, inte gravid men litet kärlekskrank tycker jag mig ana. Är det vårkänslorna som spirar?

2010-03-09 @ 20:05:35
Postat av: Anonym

Riktigt intressanta tjejer blir, om inte snygga, så vackra eller söta.

2010-03-09 @ 20:08:23
Postat av: Janne

"Riktigt intressanta tjejer blir, om inte snygga, så vackra eller söta."



Även jag har ju levt efter detta men det är ju bara ren bullshit.

2010-03-09 @ 21:57:16
Postat av: anna braun

mindre attraktiva med intressanta killar växer med tiden men mindra attraktiva men intressanta tjejer bara blir fulare. hehe.



nej, inte kärlekskrank. blir inte sådan och det är väl för att jag har mamma som älskar mig till tusen. trivs i att vara singel, skulle hellre vara kär men är inte kärlekskrankig.

2010-03-10 @ 04:50:10
URL: http://sellouts.blogg.se/
Postat av: T

Inte en enda kommentar om att FOTBOLLEN BÖRJAR IMORGON?!

2010-03-12 @ 09:54:19

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback