Fadde, komikern

Fadde gjorde sin stand up-debut precis på TV8 (49 minuter in i klippet) och vad skall man ge för betyg för det. En stark 2:a i med att det är underhållning på hög nivå för att det är så dåligt. Han hade verkligen behövt ha någon på trummor bredvid honom eller någon som kunde tryckt på en skrattknapp efter varje (de två tänkta) skämten så man hade fattat när man skulle ha skrattat. Stackarn var så nervös att han svettades bort brunkrämen han varsamt smetat på en minst fem lager.

Stay in school kids.



Apropå sexualundervisning som även behandlades i dagens Aschberg så tycker jag de borde haft med Alex gamla lärare. I sjuan fick de ett prov med frågan: hur känns analsex? och självklart blev det ramaskri och det gjorde inte saken bättre att han var homosexuell.






Kommentarer:
Postat av: OH

Åh, herregud vad pinsamt det var! Höll på att vrida mig ur skinnet när han stod där och svamlade och tittade i taket och aldrig kom fram till "det roliga"

2010-03-02 @ 00:08:50
Postat av: anna braun

men han höll jämn kvalité. synd bara att den var låg

Postat av: gabbe

fyfan varför länkade du det där för. kunde inte titta i mer än 15 sek i taget för att jag skämdes så mycket. Det där var FRUKTANSVÄRT dåligt.



- "kan du flytta dig mer ditåt så vi får med dig i bild?"

kvick och rolig replik by fadde - javisst, du vet jag är dörrvakt så jag rör mig mycket...WTF

2010-03-02 @ 03:54:33
Postat av: Ove

Ja hur känns analsex då?!

2010-03-02 @ 04:51:46
Postat av: christian

shit vad fin du var på den bilden. du blir liksom extra fin när du ser allvarlig ut.

2010-03-02 @ 13:01:29
Postat av: R

Haha, jag som precis tänkte tipsa dig om hans debut. Men du hade tydligen stenkoll, kul!

2010-03-02 @ 16:25:15
Postat av: anna braun

jag har alltid stenkoll på när systemet stänger och vad fadde har för sig. hehe



2010-03-02 @ 16:45:12
URL: http://sellouts.blogg.se/
Postat av: Janne

Hur kan det vara 49 minuter in när programmet är 46 minuter?

2010-03-02 @ 19:57:24
Postat av: Retox

Åååh vad kass, jag orkade verkligen inte se mer än till "brorsan!" Det var inte kul, det var dåligt tempo, det var ointressant och helt sanslöst dåligt.

Varför fick du mig att slösa flera minuter av mitt liv på detta? Du kompenserade iofs med en bild på en snygg tjej!:)

2010-03-02 @ 20:43:13

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback