Fatherland

Känt mig lika upprymd som ett barn på julafton och väntat på att Fatherland på 8:an skulle göra. 24:00 sharp började den (eller 23:00 för er som inte dragit tillbaka klockan. Ellen?) och vilken besvikelse. Hatar besvikelser.

Ellen skulle se Sebban (hennes pöjk) spela hockey idag och frågade om jag skulle med.
Jo det kan jag.
Så du vill?
Ja.
Men alltså.....jag fråga bara för att verka trevlig. Du får inte hänga med.


Systerkärlek <3.

Imorgon är det jobb, tisdag hockey, onsdag bio med pappa, skärtorsdagsmiddag hos pappa lite oväntat på skärtorsdagen, påskmiddag på fredag med familj och Daniel och så ser min vecka ut än så länge. Mamma jobbar hela påskafton så jag får äta rester och stirra in i väggen eller hitta på något med vänner.

Mest frekventa ord hos "inne-bloggarna" i veckan; matkoma. Eller matkomma som de med dyslexi kommer skriva.


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback