Grattis

När jag avslutar telefonsamtal säger jag antingen hejdaaaa eller puss, hej. Puss, hej har tagit över och gör att jag säger så till telefonförsäljare, mammas vänner och igår, en arbetskollega (älskar det ordet, ARBETSkollega.) som jag träffat en gång.

Hon frågade om jag kunde ta hennes tid på torsdag och visst kunde jag det.
16.15. Blir skitbra. Puss, hej.

Värsta positiva tjejen.

GRATTIS AMSAN PÅ FÖDELSEDAGEN. Du kan glömma din mammas och pappas födelsedag och komma lindrigt undan men glömmer man Amelas är man nog dödsförklarad så det vill jag inte.



Kommentarer:
Postat av: Amela

Haha det är ordning och reda på dig Anna. Bara kollar så du inte glömt! PUSS HEJ och TACK

2010-03-10 @ 14:51:50
Postat av: Anonym

Jag vill fördelsedagsligga med Amela :(

2010-03-10 @ 19:13:21

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback