Hot hot heat

Bilder på så kallade hot shots går att se på var och varannan Stureplansblogg och är tydligen det nya inne. Eller det är väl så töntigt och ute så det blev inne och nu är det ute för det blev så inne. Går att jämföras med någon modegrej som Elin Kling ogillar samma vecka hon själv sätter det på en inne-lísta för då köper tillräckligt många det specifika klädesplagget och det är ute.

I delar av Göteborg blir hot shots aldrig ute, eller inte för den delen inne utan det finns är en självklarthet att det finns i utbudet som öl. Själv dricker jag bara hot shots när jag är på Chalmersfester som jag började gå på 2004 och där får man fem för hundralappen, skålar med människor i blåställ (Chalmers egna fina overall) och blir full och glad. Så långt ifrån Stureplan man kan komma och så fruktansvärt kul.

När jag tänker Chalmersfest så tänker jag på Svante. Saknar dig Disco Stu.

Kommentarer:
Postat av: R

Jag ska börja lobba för att din Sthlm vs. Gbg-inlägg blir rejält ute så du slutar opp med dom!



Äpplen skall aldrig jämföras med päron, oavsett!



2010-03-08 @ 18:54:23
Postat av: anna braun

preis. äpplen och päron och inte samma sak. stockholm är inte london, paris eller ny.


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback