IFK

Läser igenom presentationen om spelarna som lagt upp på IFK:s hemsida. Där får alla spelare och tränare fylla i några meningar.

Till exempel: Ingen lagar godare.....än vad jag gör, men glöm inte att ha..... det höjer smaken enormt.

Jonas Olsson, tränare, svarar: Ingen lagar godare pasta än vad jag gör, men glöm inte att ha i vitlök och riktig grädde - det höjer smaken enormt.

Stefan Selakovic: Ingen lagar godare köttfärssås än vad jag gör, men glöm inte att ha i rivna morötter - det höjer smaken enormt.

Tobias Hysén: Ingen lagar godare omelett än vad jag gör, men glöm inte att ha i ägg - det höjer smaken enormt.

Alltså, jag älskar Tobbe men något säger mig att han har mycket att tacka fotbollen för. Han satt inte längst fram i klassrummen om man säger så. Görs omelett av ägg? Nähä.


Kommentarer:
Postat av: Janne

Jag skulle faktiskt tro att Hysén är lika korkad som sin far. I alla fall nästan!

2010-03-18 @ 09:41:42
Postat av: Anonym

Men den utskrivningen var säkert ironiskt menad...

2010-03-18 @ 12:25:48
Postat av: anna braun

jag vill tro det men tror dess värre att det inte är så

Postat av: anna braun

jag vill tro det men tror dess värre att det inte är så

2010-03-18 @ 14:22:37
URL: http://sellouts.blogg.se/
Postat av: HH

Tro fan att det är ett skämt. Snarare riktigt korkat att inte fatta det.

2010-03-20 @ 12:12:56

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback