Överdjävlig

Ser på matchen mellan Arsenal och Barcelona och jag har faktiskt sett Arsenal splea live för herrans massa år sedan då jag var i London med pappas jobb. Pappa, Ellen och Becka brukade gå och kolla fotboll när vi var ute och reste i Europa och har sett Barca, Roma, m fl. medan jag vägrde att hänga med. Inte för att jag ogillade fotboll utan för att jag var en sur tonåring. Överdjävlig kan man nog kalla mig med.

Mamma vill gärna se Akropolis när vi var i Aten och jag ville det inte. Där, kolla på den då sa jag och peka från hotellets fönster och närmare än så kom hon inte. Pappa och Beckis gick följande morgon upp skittidigt för att undvika den värsta värmen och mamma fick stanna kvar på hotellet med mig och Ellen.

Eller när vi var i Portugal eller Spanien, har glömt bort var but nevermind. Ville ha en rosa Lacoste-piké och när jag inte fick den gick jag bara därifrån utan mobil i en främmande stad. Tro mig när jag säger att jag var skitskraj men gick på dom sen och fick pikén. Win!

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback