<3

4-0 idag och det var nästan så jag tyckte synd om AIK:s målvakt. Så mycket skit han har fått ta och det är nog bara början.

Älskar som vanligt IFK:s tifon som består av tre tidningspapper som är sönderrivna och that's it. Ruffigt.

Fick med mig en fotboll hem för i början av varje match sparkar ungarna som hgår hand i hand med fotbollsspelarna ut på planen upp bollar på oss vanliga dödliga och jag fick en. Jag borde kanske gett den till en unge men jag frågade faktiskt två rullstolsburna om de ville ha den och nu i efteråt skäms jag nästan. Vad skall dom ha den till, dribbla?

Mötte upp Daniel, vem annars, och hängde på Locan ett tag och kom hem nu.

Kommentarer:
Postat av: norton

Vi leder fortfarande iallafall (Hif alltså)...

Det är väldigt väldigt mycket Daniel nu...jag är inte svartsjuk eller så ;) men du kanske skulle utöka ditt umgänge lite?

2010-05-07 @ 00:03:06
Postat av: anna braun

med några ynka få poäng. typ 944930302302. det kan inte hjälpas att daniel nämns. han är min bästa vän och den jag umgås med mest när alex är i london

Postat av: T

Konfetti är underskattat!

Fan vad man mår bra idag, glädje över när Blåvitt vinner, mot AIK dessutom, är fan svårslagen.



Life is good.

2010-05-07 @ 11:10:48
Postat av: anna braun

samma känsla här.

2010-05-07 @ 16:24:59
URL: http://sellouts.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback