Göteborgskram

Lite kul när man skriver hälsningsmeddelande i bloggen men nu har jag inte mycket till val så

Magier din djävel. Vi hann aldrig byta nummer innan du gick vidare igår? För polacknumret fungerar väl inte nu när du är hemma? Ursäktar inte för mitt slicka dig på kinden-hälsande även om de kan ses lite abnormalt men det finns inget som är normalt med dig heller. IFK-AIK-matchen? Skall vi gå på den tro? Aja, leta upp din gamla mobil med mitt nummer eller maila
[email protected]

Och meddelandet skall till den här helt normala mannen.



Göteborgskram!

Kommentarer:
Postat av: Aleks

Han verkade vara lika sympatisk som Bojan Djordjic

2010-05-03 @ 09:46:36
Postat av: anna braun

öh. jag tror patrik skämtar


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback