Opa opa

Årets första dopp idag på ett öde Hovåsbad. Var mycket noggrann med att mamma såg när jag hoppade i vattnet och att hon sa att jag var modig. Ibland blir man verkligen inte mognare.

Råkade riva upp foten men har efter att plåstrad om foten kommit fram till att läget är kritiskt men inte livshotande.

Är inne på en svensk/grekisk-onlineordbok och slår upp lite fraser och ord som kan vara bra att använda på Kreta. Man har juh varit i Grekland x antal gånger innan så man kan juh grunderna om man säger så. Som efaristo och i den där låten med Helena Paparizou sjunger dom
opa opa så det måste nog betyda något på grekiska. (OBS! Hela sista stycket var ett skämta för er som inte fatta det).

Vill ut till en liten ö där ingen annan är för att kunna sola topless.
+ Genomförbart när man har båt
- Inte genomförbart när man har båt + far. Jag vill inte flasha mina tuttar för min pappa som jag inte bodde med när jag var tonåring. Jag vet inte om andra känner sig bekväm med det men inte jag.

Kommentarer:
Postat av: Frida

Skulle du inte utomlands med Daniel?

2010-05-23 @ 13:54:20
Postat av: Anna braun

Nästnästa torsdag för han skall springa något lopp först med några kompisar och han är lagledare och måste vara med enligt han själv. Men den 3. Då fan. Men han får inte se mina bröst. Aldrig

2010-05-23 @ 14:41:39
Postat av: Anonym

Pappa hade kanske inte heller känt sig bekväm med det... bröst är ju ändå bröst - oavsett vem de sitter på. Ja, så är det oavsett vad du säger.



Annars finns det just ett grekiskt ordspråk som jag tycker passar på dig: "Fina bröst kan ingen ta ifrån en".

2010-05-23 @ 23:58:18

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback