Shake it

Tycker jag luktar stekos vilket inte kan vara möjligt då jag inte har stått vid spisen den senaste månaden. Kom att tänka på en tjej i min klass i högstadiet som alltid luktade stekos som vi kallade köttbullar och makaroner när hon inte hörde det.

Och ja, jag menar fortfarande att jag aldrig har mobbat någon.

Okej att jag tejpa fast en skylt på min kompis Lisas mage och en på mig där det på min stod Carola och på hennes Carolas bakgrund men det var aldrig elakt menat. Ville bara att mamma och pappa och mormor och morfar skulle se vem stjärnan var om det inte var uppenbart. Hehe.

Nu skall jag ut snart. Skall bara se lite till av matchen som Zlatan är bänkad i. Sågs ni Leedsmatchen idag? Spännande, spännande, spännande.

Apropå ingenting, eller jo, att det är Eurovision snart så måste jag påpeka hur lik han är min pizzabagare på Flatås Krog. Han kommer med från Turkiet så det kanske till och med är honom. Shake it, shake it.


Kommentarer:
Postat av: Mattias

hahaha dom är ju lika som bär :P


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback