Ball tjej. Skön tjej. 2LAX10.

Ser på PH och står mig halvt ihjäl mig på Melissa. Hon är absolute utan tvekan den som stör mig mest och det är duktigt jobbat om man ser till hur de andra deltagarna är. Är det där vi har Sveriges framtid så har vi ingen.

Hon tycker inte att den person man ser i programmet är den hon är i verkligheten. Egentligen har hon
en väldigt söt personlighet, hihi, skriver hon och lägger upp det här klippet när hon dansar på någon rast.

Så ball. Så sköööön tjej.



Inte jag som skrivit kommentaren; du tror du e funky fresh men är egentligen bara en korkad slyna men det kunde det lika gärna varit. Neeeeeeeeeeej då!

Kommentarer:
Postat av: Mirreee

inte för att ja kollat ph denna säsong, bor ju förfan inte ens i landet men guuuud vad du är skön hahaha dör åt dina inlägg!

Postat av: anna braun

du missar inte så mycket förutom enerverande tjejer och killar som skriver om sig själv i tredje person på deras ph-bloggar nu

2010-11-17 @ 11:35:30
URL: http://sellouts.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback