Bartenders <3

Kortisen i Bartenderskolan är fortfarande priceless. Drillar deltagarna till perfektion. Så sexigt.

Från första början var Johannes min favorit. Han är sinnebilden hur en töntig jude ser ut i en amerikansk sit-com och mycket riktigt hette han Neuman i efternamn.




Två zolpidem sandoz och lite sömn på det. Förstår inte hur de kan klassas som sömntabletter. Blir verkligen inte trött av dom utan får för mig att släktforska, skriva ner hur mycket kalorier det finns i varenda frukt och grönsak i ett liten block och har klottrat ner en massa blabla på några A4-papper som  jag döpt till "min plan".


Kommentarer:
Postat av: Anonym

Brukar också bli väldigt listig på dem och göra egna planer mm :)

2010-11-11 @ 10:24:52

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback