Älskade hjärta

Jag tycker nog om min okomplicerade blogg här mer än någon annanstans.

Kollade på Holland - Sverige förut men mitt fotbollshjärta gjorde för ont så jag zappade över till
Elvis i glada Hudik där hela ensamblen var på väg till New York. En ur ensamblen frågade om man skulle säga att man var terrorist eller turist i passkontrollen. Älskade hjärta.

Apropå fotbollen och resultatet 4-1 kan väl knappast påstå att det var jättebra men vems är egentligen felet? Att vi spelar dålig fotboll är fotbollsspelarnas och förbundskapten & co, men förhoppningarna och förväntningarna vi har? Det är vårt eget och medias fel. Man får för sig att vissa tror att vi skulle kunna slakta hela Holland med bara Zlatan på plan och det är juh dess värre inte korrekt. Som vi märkte.

Men jag älskar mitt landslag och hoppas att vi spelar bättre fotboll nästa match.

Kommentarer:
Postat av: david

vadå det var ju en svinbra match. jag vann 300 spänn på bet365 ;)

2010-10-14 @ 00:58:23
Postat av: anna braun

åh. köpa hus för pengarna?

Postat av: david

vad fick du ut av matchen då? några små tårar och gick upp 1kg då du tröståt ett ben o jerryspaket ;)

2010-10-15 @ 00:56:53

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback