KPR!

Varit hängig, illamående och tom även idag så jag stannade hemma från jobbet. Har inte riktigt koll på hur mycket jag har fuckat upp det för mig själv men man måste juh få vara sjuk.

Helgens utgång ställde jag in för jag inte mådde bra och gör jag det så mår jag verkligen inte bra för jag tycker juh om mina utgångar milt sagt. Men nu mår jag bättre och hoppar upp på hästen igen.


ULLARED:


 

Både Drängarna och Pontiak gästade
kvällens Ullared så det var sjukt bra musik som det bjöds på. Pontiak har gått och blivit värsta divan vilket kan hända vilken världsstjärna som helst. Ur vägen så han när han gick inne på Ullared och det inte var några människor som ens var i vägen.



LITE SÄLLKAP:



Skall nog bli med i Lite sällskap-Ninas grupp KPR. Kvinnor för porrfria relationer. Nina (på bilden) har i många av hennes relationer blivit åsidosatt av männen hon träffat för deras stora kärlek till porr istället.

KPR, KPR, KPR, KPR, KPR!!!!




Förra veckans ISMET. Ej KPR:are så vitt jag vet utan citatmaskin.


Kommentarer:
Postat av: Anonym

Visst var det bra musik när Pontiak var med! De körde Dead Prez, Rick Ross och Biggie i bakgrunden!

2010-10-19 @ 21:06:10
Postat av: anna braun

tänkte jag inte på. digga mest till norge vettja


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback