Ursula

Fyller år nästa torsag. Då har Ursula namnsdag. Brukade gråta över det när jag var yngre. Tycker verkligen inte det är ett fint namn och vill inte dela min dag med alla Ursulas i Sverige vilket i och för sig inte kan vara så många.



This is Ursula. Kommer väl ihåg henne från Den lilla sjöjungfrun.





Jobbat idag. Som vanligt. 18 timmarspass. Typ. 12 timmar och det räcker gott och väl och speciellt när man dör av tristess i en reception i fyra timmar. De andra åtta timmarna spenderades på dagis sjungande på tidlösa hits som Ge mig mera köttbullar.

Vi lyssnar på den här låten minst fem gånger på dag och barnen blir helt vilda när den kommer på. Det här är en bra sång. Alla ställer sig i en ring och går runt, runt, runt för det är tydligen så man dansar. Eller nickar med huvudet. Barn <3 (mellan 0- 3,5).


Kommentarer:
Postat av: T

Du förvirrar mig!



Skall man följa dig här eller på Djungeltrumman?

Hur skall du ha det?!

2010-10-14 @ 16:22:04
Postat av: monica

hilding har namnsdag på min bday. Men ditt är värre.

2010-10-14 @ 21:53:37
Postat av: 'W'

men här ditt satans pucko

2010-10-14 @ 23:05:45
Postat av: anna braun

här! här!

Postat av: Anonym

After-ski:



http://www.youtube.com/watch?v=cf0JMmjk8EU

2010-10-21 @ 21:47:18

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback