9 crimes



Hårfärgen.



Priceless.


Kommentarer:
Postat av: monica

rawr

Postat av: david

du är så fin så jag dör

2010-09-27 @ 18:57:58
Postat av: anna braun

var fin. minus hårfärgen.



längesedan.

2010-09-27 @ 21:26:54
URL: http://sellouts.blogg.se/
Postat av: FB

Sluta fiska komplimanger nu och berätta i stället vad du tyckte om det senaste Dexter-avsnittet.

2010-09-27 @ 22:08:10
Postat av: anna braun

inte försöker jag fiska komplimanger för hur jag ser ut då det var ett bra tag sen. vill inte fiska någonting bara påminna mig själv att sluta vara så lat anna.



dexter. smärtsamt. deprimerande. ovist.



vad som helst kan hända. kan bli den bästa säsongen någonsin eller pannkaka



så många serier som blivit sämre med tiden som jag älskar. weeds, rescue me.



tror startkt på fyrans komedisatsning välkommen åter. heheehehehhöhöhöhöhö. va fan!!!!!!!! okej att det visas skit på tv men det tar priset

2010-09-28 @ 00:25:37
URL: http://sellouts.blogg.se/
Postat av: david

Jasså? Hur ser du ut idag då vava? Tyckte förresten att hårfärgen var king, men jag klanske har dålig smak bara höhö.

2010-09-28 @ 11:26:40
Postat av: FB

Polackblont kommer göra comeback inom kort, sanna mina ord.



Bara någon klipper stackars Cody så han slipper sin hemska pottfrisyr, så kommer årets säsong säkert motsvara de högt ställda förväntningarna.



Kan rekommendera The League om du är på jakt efter en bra serie.

2010-09-28 @ 15:11:34
Postat av: david

jag kan rekommendera the "trailer park boys" starkt. men det passar väl inte lilla damen. nä det är mer en grabbserie om jag ska vara ärlig. men du är grym som gillar brittiska the office. den är fan king

2010-09-28 @ 20:30:29

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback