Tisdagsunderhållning

För bra video för att den endast (av mig dvs, den lär väl vara det mest tittande youtube-klippet i Sverige idag) hamnar på min facebook.

Två storbloggare, ett kärlekspar till och med, som uträttar stordåd för musik-Sverige.

En hyllning som Madonna borde vara stolt över.

ÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖHHHHHHHHHHHH!!!!!!!!!!!!



Imorgon har jag mellanpasset och börjar halv åtta. Hur fan kan det vara MELLANpasset. När börjar den som är tidig? Sen jobb till kvart i fyra, sen hoppa på 80:an och vagnen för komma till Spec. och jobba där till 20:40 som receptionist.

FÖSTÅR NI. JAG. JOBB. 12H. PÅ ETT DYGN.

Så när skall man hinna umgås med kompisar, äta och sova? Och då syftar jag på min 8timmars-dagar.

Det här borde vara en omöjlighet:


Kasta in några skrikande barn i ekvaktionen, en helt talanglös man (hehe), jobb, matlagning, städning, klädtvätt, på och av med kläder, tandborstningen, blöjbyten och sen få egentid.

Ich don't get it så det är därför jag skall vinna på triss.


Kommentarer:
Postat av: ove

Den gluggen är inte att leka med...

2010-09-08 @ 01:36:48
Postat av: smyckestokig

säljer jättefina unika namnarmband/budskapsarmband där du kan välja din egna text om du vill. tex ditt namn.barnets, älsklingens mm för endast 79 kr ! Finns även andra smycken till kanon priser välkommen in att fynda. ( ber om ursäkt om du ej vill ha reklam radera bara detta då )



http://smyckestokig.blogg.se/

2010-09-08 @ 02:47:57
URL: http://smyckestokig.blogg.se/
Postat av: T

SKJUT MIG!

Kan ha varit det värsta NÅGONSIN.

2010-09-08 @ 16:47:53
Postat av: LL

Det värsta är ju att alla snorungar tror att det är hennes låt..Bra video dock. Förutom gluggen, muy irriterande.

2010-09-08 @ 18:42:08
Postat av: anna braun

jag trodde att man fick tandställning gratis i detta land

2010-09-12 @ 01:22:10
URL: http://sellouts.blogg.se/
Postat av: Lisa

Gudars, jag är lite mållös. Det är så många saker som bara bidrar till en stämning av misslyckand. Och hade de inte åtminstonde (om man nu gör allt annat fel)kunnat hitta en liite mindre skruttig annanas?

2010-09-13 @ 03:52:16

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback