ERA

Man vet att BB är ett intressant samtalsämne bland ens vänner när man sms:ar varandra vid varje reklampause. Min syster Ellen gör så med en vän och efter Madelines intåg i BB skickades tydligen ett sms iväg där det stod "hora!". Dessa sms hamnade dock inte hos hennes vän utan hon tryckte fel och skickade ut det till helt fel tjej. Denna tjej fyllde tydligen år samma dag så bland alla grattis-sms och hoppas du får världens underbaraste dag fick hon ett sms där det kort och gott stod; hora!


En av dessa tre söta töser är min syster Ellen. Kan ni gissa vem? Vem liknar mig mest?

Ellen har varit här hos oss ikväll och firat mamma. Världens bästaste som gör allt för mig och mina syskon förutom masserar. Jag bönar och ber om att få lite massage varje kväll men utan någon lycka så snart får jag väl ta mig till FeelThai trots mina misstankar om happy endings.


Kommentarer:
Postat av: Anonym

Mitten-tjejen är ju Elin, men faktum är att hon till vänster liknar dig mer. Om varken mamma eller Alex kan fixa en happy-ending ställer jag upp som "last resort". No offense.

2011-04-16 @ 01:03:20
Postat av: Anonym

hon i mitten med svart-vit klänning. utan tvekan!

2011-04-17 @ 10:07:28
Postat av: anna braun

elin? har jag en okänd tredje syster? inte bara becka och ellen.



nej, hon i mitten med brunt hår


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback