Haj haj

Var inne på gammalt usb-minne och hitta massa götte.



Bra belysning. Så snygg är (var) är jag inte.



När jag puttar undan alla barn på dagis för att göra värsta båtkanalen.



Basket. Emil <3



Mitt brutna ben.



På jobbet, plastiken.



Alla receptionister målar naglarna på jobbet.



Den tråkigaste boken jag någonsin läst när jag läste religionvetenskap



Snygg´heten´.



Haj haj.



Random tjej + hatt



Midsommar



Bröt benet. Utnyttja det till max.



Bästa mobilen



Stackars benet



Cool chei



Vinst. Helgen därefter rasera mitt liv. I två veckor. Fan vad kär jag var. Sist tog det 18 timmar.





Ariel

Kommentarer:
Postat av: Anonym

Nu är jag inte mycket för att fjäska, men du är genuint vacker. Det märks på att du kan vara både snygg och söt. Du har lyst upp min regniga söndag. Tack.

2011-08-07 @ 12:30:27
Postat av: Chapps

Fina krejor. Mer tutts dock. Det har ju varit sommar. Du badar väla...

2011-08-07 @ 15:07:49
Postat av: anna braun

väldigt vänligt men tyvärr inte sant. basede on a true story


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback