Steket




Här är Steket som kan vara den bästa människan på jorden. Jag älskar honom i alla fall. När vi var i Båstad stod han vid receptionen och pratade och pillade på några souvenier man kunde köpa med sig om man ville. Ville man? Nej. I alla fall så rasar alltihoppa och destu mer han försöker ställa upp dom så trillar ännu fler mer. Han säger sedan till receptionisten; det händer väl rätt ofta och får tillbaka svaret helt iskallt dessutom: aldrig hänt. Heheh.

Det här är i alla fall min bror enligt Andreas för vi är såååååå syskonlika. Jag ser det inte alls utan tackar för att det är steket som är min bror. I Båstad var den en "välkänd profil inom nattklubbslivet" som gick fram till honom och sa; va fan du tar alla mina brudar. Alla är på dig. True story.

Upplevde dock inte samma effekt för mig men visst jag var väldigt singel i Båstad som Natasha skrev på sin facebookstatus. Fast jag gick självklart hem och skeda med min Tashi.


Kommentarer:
Postat av: Chapps

Har ni hånglat?



Alltså vad är grejen med 2 par solglasögon samtidigt. Känns som en sån där larvig göteborgsgrej :P

2011-08-05 @ 15:54:17
Postat av: anna braun

jag och steket? absolute inte

jag och tashi? absolute


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback