Club Goa

Såg reklamen för Adam Alsings nya program där man får se ett klipp där Jugge säger "jag är kändis" från Sveriges i särklass bästa program någonsin, Club Goa.

Jag dör av skratt.




Om du inte håller tyst så går jag och lägger mig.
Nalle Knutsson <3





Det är champagnen. Jag har aldrig druckit champagne förut, det var skitkul.





Well, if you compare Sweden to India and Goa it's like heaven and..........................................very cold.


Så kommer en liten indier med en liten digitalturistkamera och en typ rostig sladd och såhära en 500kronors mick som man kopplar in på hemstereon.

Kommentarer:
Postat av: FB

Jag och min dåvarande framtida ex fullkomligt älskade Club Goa. Vi nynnade alltid till intromusiken, det var lite vår grej. Under perioden programmet sändes träffade jag Stefan efter en helkväll på stan utanför stället vi båda hade varit på. Snackade med honom lite och fick honom sedan att ringa upp the one we no longer mention by name och nynna intromusiken för henne. Var jag inte romatisk, så säg.



Har för övrigt även bjudit upp allas vår Rosing när hon var känd för annat än vad hon nu i dagsläget kan tänkas vara känd för. Dock respektlös att utveckla den historian i en kommentar till ett inlägg som avhandlar vårt samhälles största kulturprogram genom tiderna.

2011-08-21 @ 21:45:03
Postat av: anna braun

det var helt fantastiskt. fan att dom inte har klippet när jugge skall måla om sin vägg. världsklass



själv nöjer jag mig med ett dussin röda roser. höga skaft!


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback