YADA-YADA



Pratade med Daniel idag som var på väg till flygplatsen för att hämta några kompisar.
WHAAAAT. Det skulle du aldrig göra för mig?
Jo, om du ringer i förväg och säger att du köpt presenter.

Apropå Daniel så missbrukar han yada-yada. Och han har inte ens sett Seinfeld. Utan han använder yada-yada till allt och förhoppningsvis inte när det kommer till sex.

Vad har du gjort idag?
Varit på jobbet och yada-yada du vet?
ÖH, nej.

Vem var du ute med igår då?
Maria, Tobbe och yada-yada.
Okej. Vart var ni då?
Magnus och magnus och yada-yada.



Man får fan inget vettigt ur människan men det får man ändå inte.











Första dagen på jobbet idag och yada-yada det var väl som vanligt. Förutom att minstingen har lärt sig att prata över sommaren och välkomnade mig med genom att peka på mig och säga; titta, Anna och sen sprang hon fram till mig ch gav mig en bamsekram. Sen sekunden sparka hon till mitt knä och ville ner but still, jag fick en kram!

Sen efter jobbet gick jag förbi Erik Ulf på jobbet som jag alltid gör när jag är på Torget. Han måste tro att jag är kär i honom eller dyrkar honom och det sistnämnda ligger inte så långt ifrån sanningen. Roligaste människan på planeten. Punkt slut. Efter det till Ellens jobb för hon fråga mig igår om jag kunde komma förbi och jag tolkade det inte så mycket som en fråga utan kom hit! Säger hon hoppa frågar man hur högt? Typ så vår relation är. Livrädd för henne.

Var och betalade förseningsavgiften på några böcker jag trodde ingen sakna men det gjorde visst någon. Biblioteket.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback