Tydligen

Tydligen vinner vi EM efter dagens lottning. KUL! Sätter mina livsbesparningar på det och tack vare Ericsson är det inte mycket.

Apropå pengar; vart kommer citatet vet du vad noll gånger noll är?
Fucking Åmål
Nej, från mig när jag såg min lönespec.


Sa den i onsdags och kom på den i sängen förra veckan och tänkt på det sen. Ville leverera. Vara rolig. Tänk komiker på RAW i klass med Mårten Andersson typ men fick noll respons som Mårten Andersson borde få. Så vi är typ lika. Älskar att den är "inne" att skriva på fjortisspråk. Är väl medveten om att man egentligen inte skall använda ord som typ, börja meningar med men eller och eller *stjärnor* men är väl lite av en innetjej så jag gör så.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback