Barn <3

Gjorde en massa armband åt barnen förra veckan. Riktigt snygga om jag själv får säga och jag visste inte om jag skulle hinna klart med alla innan mellanmålet och blev småsvettig. DE MÅSTE BLI KLARA IDAG! Jag vill se glädjen i deras ögon idag!

Klarade det precis och ropade till mig barnen och gav dom armbanden. Lyckan i deras ögon.....uteblev. M kastade till och med iväg den och sa att den var ful. Haha. Barn.

Jag tycker så mycket om dom de små liven. Hur J alltid pratar om hennes bappa som hon uttalar det och säger aja baja till alla när de gör något dumt och inte kan uttala r utan säger l som en kines. Jag vill ha mer lis, jag vill åka lutschkana, jag vill lita.



LIS



LUTSCHKANA


 
LITA


Kommentarer:
Postat av: Anonym

Bellmans snapsvisa "Så lunka vi så småningom" kom i en helt annan dager nu.

2011-02-03 @ 20:40:51
Postat av: anna braun

vad är d för någon skitkommentar? fattar inget

Postat av: m

hahaha

2011-02-03 @ 22:39:37
Postat av: sebZ

haha men anna dit tröga. byt ut L mot ett R så ska du se att visan tar sig en ny vändning ;)

2011-02-13 @ 18:27:53

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback