Yes we can

1a bilden: Några du umgås väldigt mycket med.



Faria, Jessica, Lina, Nickie och jag i somras på väg till Port. Natasha och Sarah som inte är med på kortet.


2a bilden: En bild på dig själv.



LOL.


3e bilden: En bild på någon i din familj.



Pappa som ung.


4e bilden: En bild på något som gör dig glad.



Bruna ben, kvällssol och solglasögon och allt finns att hitta på denna bild. Solglasögon kan man göra en ful person snygg så dom är med andra ord din bästa vän.


5e bilden: En gammal bild på dig själv.



Tror jag är i Källvik hos farfar en regnig midsommarafton.


6e bilden: En bild på ditt syskon.



Har två syskon och här är vi alla tre. Becka, Ellen och jag i färgglada kläder som alltid när vi inte fick bestämma själva. I Monaco hos pappas vän som fyllde år.


7e bilden: En bild som du aldrig lagt upp.



Har inget med mig att göra men jag dör för hur klänningen ser ut på hennes kropp.


8e bilden: En person som du saknar.



ALEX. Han bor i London. Här är vi på Mykonos och jag tar kortet.


9e bilden: Någon i din släkt.



Min enda kusin Elsa (från mammas sida) i blått på balen i sista året på gymnasiet. På pappas sida har jag 14.


10e bilden: En bild på din favoritplats.





11e bilden: En person du kan berätta allt för.



Alex igen. Den här målade han på oss i tvåan eller trean och om man säger såhär, bilden man har av sig själv stämmer inte alltid överens med verkligheten.


12e bilden: En bild på din vardag.



Gråtande barn. Ej Bush.


13e bilden: En bild från ett ställe du älskar.



Mykonos.


14e bilden: En bild som påminner dig om gamla tider.



En bild på alla basketkillar i gymnasiet som jag umgicks med. Speciellt Sebban, Kevin, Alex (ja samma gamla Alex), Mike och Emil som gick i min klass.



15e bilden: En bild på barndomsvänner.



Victor och Martin som stora pojkar. Den tredje har jag ingen aning om vem det är men han är säkert trevlig han med. FYI kan Victor vara den roligaste jag känner.


16e bilden: En bild på dig själv.



När jag hade brutit benet och fick sitta hemma om helgerna. Eller de första helgerna sen fick kryckorna hänga med ut.


17e bilden: En ovanlig bild.

[image-upload-300-797569.jpg]

Att Frölunda vinner.


18e bilden: En bild på din fritid.




19e bilden: En bild som du är nöjd med.



Att bli förevigad av Vesslan.


20e bilden: En bild på dina närmaste.



Nickie och Sarah bland annat.


21e bilden: En person som alltid ställer upp för dig.



Mamma.


22e bilden: En bild på en tid du saknar.



Just den här stunden. Men jag saknar de okomplicerade åren som barn, sista året i mellanstadiet när jag blev bra vän med Alex och hur kul jag, Susanne, Jonas och Alex hade när vi stannade kvar efter skolan. Jag saknar även högstadiet och allt kul jag gjorde med Sisjöpojkarna (inte sånt kul!) och gymnasietiden med basketpojkarna (inte sådant kul!).


23e bilden: En bild från i somras.


.
Jag HATAR att vara med på vimmelbilder men en klara jag av i år. På PUSH med Nickie och Anna Lundberg.


24e bilden: En bild som gör dig glad.



Lagt upp den för och skrivit om den som sommarens bästa natt och det var den. Nickie, jag och Jessica.



25e bilden: En person som alltid gör dig glad.



Svante. Spelar ingen roll att vackra Mikaela verkar vara huvudobjektet för Svante tar över varenda bild.


26e bilden: Någon/några som du alltid har roligt med.



Daniel. Innan vi bråkade.


27e bilden: En bild som du alltid skrattar åt.



Calle Schulmans singelliv dokumenterad av Vesslan.


28e bilden: En tokig bild.



En tokig kväll i alla fall.


29e bilden: Den nyaste bilden på dig själv.



Från helgen. Jag hatar att vara med på kort så det där är det ultimata kortet för man ser mig knappt. Eller jo, ett öga.


30e bilden: Någon du aldrig kommer släppa taget om.



Mig själv.

Kommentarer:
Postat av: Jens

Många fina bilder, men seriöst, bild nummer två.. Får jag ha den som bakgrundsbild på datorn?

2011-02-25 @ 11:24:49
Postat av: Anonym

Ambitiös postning! Du är väldigt lik din pappa som ung. Skulle vilja påstå att du är mer lik honom än din mamma. Vem är den mörka skönheten på ditt foto från balen? I like.

2011-02-26 @ 05:27:29
Postat av: Andreas

Du är väldigt fin. Älskar din humor.

2011-02-26 @ 17:34:06
Postat av: anna braun

jag är faktiskt mer lik mamma. om det är bra eller dåligt vet jag inte. vad hon i mörkt hår heter eller vem det är har jag ingen aning om.



med handen på hjärtat måste jag erkänna att jag är ganska ball. en frisk fläkt.

Postat av: Jahve

Du ÄR ball Anna. Det vet du.

2011-02-27 @ 07:50:12
URL: http://jesus.lives.com

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback