Let's get it on

Lite smått uttråkad och har suttit och uppdaterat min facebook och hoppas att människor förstår att jag inte sitter i pappas källare och leker pokerproffs utan skämtar. När jag skriver människor så syftar jag på alla tokheta killar som man inte känner som addar en. Chippen Willhelmsson skrev till mig förra veckan för att ta ett exempel. Om man skall ha en fejkprofil varför skriver man till en svensk tjej med en bild på en svensk känd kille och varför Chippen av alla människor.

Människor förblir en gåta för mig.

Kommentarer:
Postat av: Lucas

Säger godnatt! Hoppas du har haft en bra dag :P

Postat av: MODEMARTIN

Hittar du på något kul i veckan? :)

2011-01-25 @ 23:29:24
URL: http://www.modemartin.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback