LOL

Skulle träffa Nickie halv nio och det gjorde jag. Vi skulle ta en öl och det gjorde vi med. Sen tog vi några mer, dansa salsa, drack mer, gick till Yaki-Da där Staffan, Nickies pojkvän som jag älskar är (om alla hade sådana goa pojkvänner hade jag dött), och hans kompis. Ringde mamma, klockan var tio i tre och Villa Belparc där vi visste att Ellen, min lilllllllllllsyrra, var stängde tre så vi åkte dit för att hämta henne.

Utan att hon visste om det. Tror du hon blev glad när vi ringde fem gånger och sa att vi var utanför. Hon dog. Av ilska. Åkte vi hem? Nej, Vi fick till sist prata med Marcus, vår Marcus, som Ellen har känt sen man blev av med sina mjölktänder. Alla Ellens kompisar har alltid varit våra. När vi hade bal på högstadiet (jag med, några år tidigare) så fick föräldrar alltid komma senare och dricka kaffe och hämta sina barn och gjorde mamma det? JA. Gjorde hon något annat med? Dansade bugg med alla. Mamma kan vara den mest älskade på balerna och var en ikon.

Men vi åkte sen för vi var snälla och jag sa; mamma, du vet att Ellen kommer döda oss imorgon och hon svara; jag vet, men det kan jag ta och sen garva vi mer.




Vår Markus. <3



Och så växte han upp och lärde sig fuck you.






Massa stolpskott trodde vi var svarttaxi och vi tjänade enmiljonhundratusenfemtiosex.

Kommentarer:
Postat av: Anonym

Det jag älskar med att festa på somrar är möjligheten att köra en helnattare, älskar att se solen gå upp. FB med tre promille och en jävligt bra rättstavningsprogram på mobilen, över och ut.

2011-07-24 @ 08:33:44
Postat av: Wisse

eller kanske 40 tusen miljarder..?

2011-07-24 @ 23:08:15
Postat av: anna braun

rättstavningsprogram is the shit.



hehe. var nog 40 tusen miljarder. räknade bara fel först


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback