Cirkus

Åker till Båstad imorgon och det är väl inga konstigheter alls. Förutom att jag alltid har trashat ner på alla som åker dit och dumförklarat dom. Look who's laughing now.

Nej men läget är såhär. Andreas och Tashi skall dit med Andreas skötebarn Le Specs och båda har tagit med sig varsin kompis för de är mer där för att eventa och synas. Så det blir vi tre och broschan som Andreas kallar honom. Inte hans bror utan min för vi liknar tydligen varandra.

Skulle du varit en kille hade du sett ut som Eric
sa han och tyckte det var en komplimang. Killen är snygg så det tackar vi för men att han ens tänkt tanken att det är så jag skulle se ut som kille gillar jag icke. Jag är en tjej. Punkt slut.

Skall bli kul och spännande att åka med gänget.



Kommentarer:
Postat av: Anonym

Sellout!

2011-07-11 @ 10:33:47
Postat av: Jonathan Berg

Anna, visst fan är det din kompis Alex som gör reklam för guldkit.se?? Så SJUKT likt.

2011-07-13 @ 17:55:08
Postat av: anna braun

jag sa väl att han skulle lyckas. hheheheheheh. det är faktiskt han men säg inte till någon att jag sa det

Postat av: anna braun

sellout!



så sant. men va fan.

2011-07-13 @ 23:38:51
URL: http://sellouts.blogg.se/
Postat av: Jonathan berg

hahaha! Tala om karriärsbyte

2011-07-13 @ 23:56:05

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback