Bästa midsommaren


Kvart över elva var vi redo att åka till världens bästa Jessicas land som ligger ute på Hälsö.



Jag åkte i Staffans bil med Linus, Staffan och Nickie. Andra bilen kördes av Denice på bilden vars kort är dom jag snott.



Hej och välkommen till den svenska idyllen.



Vi som kom i de två första bilarna började med midsommarstången. Malin, Zak, Linus, jag, Nickie och Staffan. På bild alltså för alla hjälpte till. Alla skall med.





Alla borde få ha med sig två snygga talangfulla killar som både kan spela och sjunga.




Sen kom andra ligan med Jessica, Daniel Djemal, Sarah och Natasha och matförberedelserna sattes igång. Staffan fixar grädde till jordgubbstårtan.



Nickies favoritemat; ägg.



Malin och Zak.



Skall jag vara ärlig hjälpte jag nog inte till någonting med maten alls men det kanske var bra. Bästa Jessica i blått ocH bredvid henne är Zak. På andra sidan Nickie, jag och Sarah.



Gänget. Minus Staffan som tar kortet.



Daniel Djemal som precis som mig presenteras med både för och efternamn för är man artist är man.



Ingen midsommar utan jordgubbstårta.



Vi spelade frågesport nere vid bryggan och innan vi ens börjat tappar Tashi ner tärningen i havet. Linus, Sarah och jag som senare tog hem segern i en musikquiz.






Här skrattar vi åt Daniel Djemals svar angående en fråga då man skulle säga vilka evangelium man kan läsa om Jesus liv och han svarar; nej, men alltså......skall vi ta det där testamentet då. Ja, vi säger testamentet. Jag dog av garv.


Och sen var klockan sju och alla var trötta efter lång dag och gick och la sig........NOT! Korten som förklarar hur kvällen såg ut finns på en annan kamera.




Kommentarer:
Postat av: Oscar

Idyll är ordet!

2011-06-26 @ 15:44:05
Postat av: Chapps

Satan vad trevligt det såg ut. Pursvensk midsommar!

2011-06-27 @ 12:04:00

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback