K<3mpisar

Just nu känner jag mig ensam och en oerhörd saknad. Jag saknar världens roligaste som även är min bäste vän och födelsedagsbarnet Alex. Herre djävlar vad jag saknar honom. Och apropå födelsedagar och födelsedagspresenter så gav jag honom en korg med några småpresenter som en av hans cd-skivor som hade lånat. Bah tack för min egna cd-skiva.

Han kommer i april och jag är typ nervös över att vi inte har the time of our lives och att han kommer tänka; va fan, så djävla ball är hon inte. Och henne hängde jag med varje dag förut. Men det kommer inte hända för jag är ball....och cool....och hipp.

Saknar även skiten Daniel som även är min bästa vän. Är som i presens även om vi bråkat och inte har pratar med varandra sen, ja vad blir det, november.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback