Marie Picasso <3 Benji



Snart bara en vecka kvar till BB-final. Hoppas på att något storartat händer som 2002 när två av dom hetaste profilerna från årets säsong gjorde ett bejublat uppträdande LIVE(!!!!!typ ej playback lol). Den enda som lyckats från den säsongen är Peter som blev ihop, gjorde bort sig och sen gjorde slut med Agneta Sjödin.



Jag måste poängtera att jag ej tycker att Agneta gjorde bort sig för hon är juh sådär med sitt;

Älskade! Dina ord hittar som alltid vägen rakt in i mitt hjärta. Du berör allt som är jag och jag tar tacksamt emot allt som är du. allt underbart, vackert och speciellt som är du. Du är min läromästare i att vara här och nu :) Jag är din! Jag älskar dig! ♥

men han, han lär juh aldrig hitta en vettig tjej i sitt liv.



Idag skall jag tydligen på SM i kickboxning med Sarah och Natasha.

Kommentarer:
Postat av: FB

Björn Kjöllerström som tävlar i -71 FCLK mötte jag en gång back in the days. Det var min första match och han var regerande All Style Open-mästare, om jag inte missminner mig. Mitt ansikte såg inte vackert ut efteråt, men det gjorde fan inte hans knytnävar heller. 1-1 till mig!

2011-05-28 @ 17:58:57
Postat av: anna braun

det var den matchen vi var där för. en kompis känner honom och ville se honom vaska motståndaren och ta sitt 11:e sm-guld. jag var där för kropparna

Postat av: T

Äh, Kitty har ju ändå gjorts sin grej efter den tiden jäkligt bra.

2011-05-30 @ 16:35:25

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback