Livet.

Kollade in månadens lön och med lite enkla uträkningar kom jag fram till att jag kan gå i pension nu. Om jag vill leva på 0,000000000000000001 ören per månad. Herre djävlar vad dåligt betalt jag får, jag flipper lite över inombords! Sjuksköterskor är inte samhällets hjältar och underbetalda utan dagisfröknar på vik. Men istället för bli upprörd blir jag full av skratt av vad livet har att erbjuda. Livet <3.

Min syster skrattade åt mig när jag så min lön för hon tjänar tydligen såååå mycket mer. Skall stämma henne för något men oklart för vad. Tykenhet. Går det?








I'm the man who has the ball. I'm the man who can throw it faster than fuck. So that is why i am better than everyone in the world. Kiss my ass and suck my dick... everyone. Okej, det är inte jag utan Kenny Powers men jag är Anna fucking Braun och betyder väl något.....eller? Inte?








Men imorgon har jag tidiga passet för att åka raka vägen, våldgästa Erik Ulf på Carlings och sen skall jag leka med Natasha. Så helgerna är i alla fall bra.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback