Men va fan

När jag var på Torget och handla förrförra torsdagen så ringde telenor till mobben. Frågade om jag var nöjd med mitt abbonnemang och sådant och då visste jag att antingen klickar jag henne eller så svarar jag ja till allt hon försöker sälja mig och jag gjorde det sistnämnda. Hörde knappt vad hon sa utan sa bara ja, ja, låter skitbra, ja och nu har jag tydligen en iphone. Fick den förra måndagen men har inte orkat hämta ut den förens idag och jag tycker inte om den.

Jag älskar min skitmobil som jag förstod mig på och den här vet jag inte ens vad sim-kortet skall in så nu har jag gett upp efter en timme. Skall betala 699 i månaden och vet inte om det är en bra deal eller inte så jag skulle in och grilla dom på telenor i fredags. Får mitt nummer uppropat och såhär löd konversationen:

Jag har köpt en iphone nu och skall betala 699 i månaden. Är det bra?
Ringer du mycket?
Mjooo...jaaa det gör jag väl.
Då låter det som en bra deal.
Skitbra. Trevlig fredag!

Tror jag skall börja med uppdrag granskning och med lite grävande journalistik med.

Kommentarer:
Postat av: Anonym

Det är en bra mess, facebook och mail-klient. Att ringa gör du nog lika bra i din G502 - givet att den inte startar om hela tiden. Men nog borde de ha en billigare iPhone-bundling än 699 kr. Särskilt om det inte är den nya 4S, som jag inte ser någon anledning att skaffa.

2011-11-08 @ 18:56:43
Postat av: wisse

nä, du anna. det där lät inget vidare...

2011-11-08 @ 20:48:21
Postat av: anna braun

lurad! jag alltså men va gjort är gjort. jo den nya 4s. skall man byta upp sig får man väl göra det så mycket som möjligt

Postat av: Anonym

Ja, ja, du kommer nog att bli nöjd med din telefon. Nu fattas bara att skaffa en Macbook Pro. Det är helt okej, utan att du behöver vara Apple-frälst. Jag tror du och Macbook Pro skulle trivas tillsammans.

2011-11-08 @ 22:02:04

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback